Exact Winter Release '19

Lees er meer over

Exact Winterrelease ’19

Gepubliceerd op 23 januari 2019

Exact brengt sinds april 2018 vier keer per jaar een nieuwe release uit. De voorjaar, zomer, herfst en winterrelease. De winterrelease 2019 bevat weer innovatieve noviteiten. Lees er hier alles over.

Exact Globe (417)

Exact Globe Quick Search  

Vanaf deze product update is de functie Snel zoeken toegevoegd in de administratie-tab. Via deze functie kunt u snel zoeken naar medewerkers, debiteuren, artikelen en projecten.

Exact Warehouse Management als Android app

Met Exact Warehouse Management (Exact WMS) automatiseert u fysieke goederenstromen en optimaliseer u uw logistieke proces. Vanaf deze release leveren we een Android app voor handscanners in het magazijn, naast de al bestaande Windows CE scanners. Voor Android ondersteunen we naast de industriële scanners ook commerciële apparaten, zoals tablet, telefoon of PDA.

Exact WMS automatisch aanvuladvies 

Exact Warehouse Management (Exact WMS) is weer iets slimmer geworden. Het maakt opdrachten voor het aanvullen van voorraadlocaties nu automatisch aan en stuurt ze naar de barcode-scanners. Hierdoor weten de mensen in het magazijn welke locaties aangevuld moeten worden en waar de voorraad vandaan komt.

Nieuwe webservices beschikbaar in Exact WMS

In deze release bieden we nieuwe web services, zodat u naast barcode scan apparaten ook andere software kunt koppelen aan Exact WMS. Zo helpen we u de processen in het magazijn verder te digitaliseren.

Verbeterde ondersteuning federated identity

Dankzij Federated Identity kunt u als gebruiker eenvoudiger inloggen in de software, door vermindering van het grote aantal gebruikers-id’s en authenticatiemiddelen. We hebben de oplossingen Visual Scheduler en Shop Floor Control aangepast, zodat ze Federated Identity beter ondersteunen.

Verbeteringen in Exact Service management

We hebben verschillende verbeteringen doorgevoerd in Exact Service Management. Zo kunt u nu serviceactiviteiten met een negatieve korting aanmaken, waarbij de informatie uit de prijslijst en prijsafspraak uit Exact Globe wordt overgenomen. Tevens wordt bij het toevoegen van artikelen aan opdracht of serviceactiviteit automatisch het juiste magazijn gevonden op basis van de rechten van de toegewezen de service engineer.

P2P Premium

In november 2018 is ProCuro ovegenomen. De inkoopmanagement software in nu beschikbaar voor Exact Globe en Exact Financials onder de naam (Purchase to Pay) P2P Premium. Handig voor alle Exact klanten die hun inkoopafdeling willen professionaliseren en standaardiseren.
Het bestelproces wordt volledig vastgelegd en ondersteunt. De factuurverwerking is gerouteerd en geautomatiseerd. Het contractmanagement wordt beter beheerd en bewaakt.

SRXP voor declaraties

Het vertraagd in zicht in kosten en uitgaven geeft een risico op lagere marges. Bovendien geven declaraties vaak frustraties op. Declareren word eenvoudiger via de SRXP app. Door de uitbreiding met SRXP’s expense-management-mogelijkheden kunnen klanten alle declaratiedata met één klik op de knop exporteren naar Exact. De google maps integratie vergemakkelijkt het declareren van kilometers. Accorderen en controleren via financiële managers gaat soepeler en correcter.

Exact Synergy (262)

Exact CRM-app compleet vernieuwd

De CRM-app is geheel vernieuwd en is nu in lijn met de andere Exact apps. Een grote verbetering is dat de timeline nu ook beschikbaar is in de CRM app, zodat appgebruikers snel en efficiënt communiceren met de binnendienst. Verder is de Workflow eenvoudig inzichtelijk, en heeft u de kalender en verkoopkansen altijd paraat. De nieuwe app is beschikbaar voor iOS, Android en Windows 10.

Social Collaboration

Om de samenwerking via Social Collaboration te bevorderen zijn er een aantal zaken verbeterd. Het is nu mogelijk een tijdlijn per project weer te geven. Zo creëert u van elk project een effectief communicatiekanaal waarin alle projectleden direct informatie met elkaar kunnen delen en weten alle projectleden sneller wat er speelt in een project.

Nieuwe versie Employee Self Service app

De Employee Self Service-app is geheel vernieuwd en is nu in lijn met onze andere apps. Volledig nieuw is de timeline. Dit maakt het mogelijk om makkelijker nieuws en berichten onderling te delen.

Eenvoudig artikelen aanmaken door kopiëren

Het is nu mogelijk om een artikel aan te maken door de gegevens van een bestaand artikel te kopiëren. Hiermee zijn de velden van het nieuwe artikel al voor ingevuld met de informatie van het bestaande artikel waardoor u sneller een artikel kunt aanmaken.

Delen: