Veelgestelde vragen

Hoe krijg ik toegang tot de Customer Portal?

Via onze afdeling support kunt u toegang tot de Customer Portal aanvragen. Mail hiervoor naar support@activium.nl. U ontvangt dan inloggegevens per e-mail.

Waar vind ik de release notes van Exact Software?

Exact Globe Next

De release notes van Exact Globe Next zijn te raadplegen via deze link.

Exact Synergy Enterprise

De release notes van Exact Synergy Enterprise zijn te raadplegen via deze link.

Wat zijn de systeemeisen van Exact Software?

Exact Globe Next

De systeemeisen van Exact Globe Next zijn te raadplegen via deze link.

Exact Synergy Enterprise

De systeemeisen van Exact Synergy Enterprise zijn te raadplegen via deze link.

 

Hoe kan ik zien welke versie en servicepack ik heb?

Exact Globe Next

Via het menupad [☰ > Over] (product update 411 en nieuwer), [E > Over] (product update 409 en 410) of [Help > Over] (product update 408 en ouder) kunt u zien welke versie u heeft en wat de laatste datum van bijwerken is. Wil u uw huidige servicepack nummer weten? Deze kan u vinden in het bestand ‘ReadMe.txt’, te vinden via het pad C:\Program Files (x86)\Exact Software\bin.

Exact Synergy Enterprise

Via het menupad [Modules > Systeem > Inrichting > Licentie > Info] kunt u zien welke versie u heeft en wat de laatste datum van bijwerken is. Wilt u uw huidige servicepack nummer weten? Deze kan u vinden in het bestand ‘ReadMe.txt’ op de locatie waarin uw applicatie geïnstalleerd staat.